Quantcast
Browsing all 11 articles
Browse latest View live

Bali, első balinéz impressziók

Már 6 napja vagyunk Indonéziában,de bennünket máris elvarázsolt ez az ország. Minden országban az első-két három nap egy kicsit furcsán telik számunkra. Aklimatizálódnunk kell egy másik kultúrához,...

Vallás az utcán

Ma 7 órakor Ubud városában csilingelésre ébredünk. Hogy miért? Egy családnál szálltunk meg estére, ahol reggel együtt imádkoztak az udvaron. Na, de ne szaladjunk ennyire előre. Az elmúlt napokban...

Kultúra kondér – benzinfüst az áhítat füstölővel

Másnap Yassarral látogattuk el a sziget többi részére. Yassar az a férfi, akiről az első Indonéz bejegyzésben írtunk. Magáról csak azt mondta, hogy ő egy sofőr, nem idegenvezető, éppen ezért […]

View Article

Na de mit láttunk a turista napon?

Reggel elmentünk egy kicsi faluba, ahol egy balinéz táncjátékot a barongot néztünk meg,amiről kaptunk ugyan részletes leírást,de már az olvasottak alapján sem értettük, hogy a különböző színek hogyan...

Santi ültetvény valahol a bali őserdőben

Sofőrünk segítségével ellátogattunk egy ültetvényre, ami biztosan az egyik legcsodálatosabb élményünk marad az utazásunk alatt. Ahogy megérkeztünk egy kis gödrös parkoló volt kialakítva az út mellett...

View Article

A majmok bolygólya és a rizsevők mennyországa

Ubud egyik utcájának végén található a majmok erdeje nevű szent hely, ami arról híres, hogy rengeteg majom él itt. Ugrabugrálnak a templomok falain,a fákon és a turisták fején is..ha arra […]

Víz és denevér templom

Ubudba töltött második napunkon elmentünk robogóval a Tirtaganga Kerthez, ami az egy óra utazás helyett nekünk két óráig tartott. Nagyon jó volt az igazi falusi élet felfedezése és meglátogattunk egy […]

View Article

Delfin kaland, avagy megfizettük az árát a turista csalinak

Na igen, második alkalom volt, hogy úgy döntöttünk, befizetünk valami szervezett dologra. Megérkeztünk Lovinába, már az fura volt, hogy a buszos nem akart az utcánk elején letenni (a GPS en […]

A családi szeretet – művészetmorzsák a lovinai tengerparton

Egy este a lovinai parton jártunk ahol találkoztunk két helyi árussal. Az egyikük egy férfi volt, akik egy speciális ragasztóval, illetve a partról szedett kagylókból készített porral keverve...

View Article

Menu a’la world trip/ Ételek a világ körül-Indonézia

Indonéziába érve újra élvezhettük az ízeket. Különleges gyümölcsöket és zöldségeket kóstoltunk meg. Sajnos, ahogy írtuk olcsóbb csirkét venni, mint zöldséget, ezért mindenben alapból van Ayam, azaz...

Első állomásunk Ázsiában

Szeptember 17-én reggel 4 órakor indultunk el Michaeltől és Ewelintől a Sydney-i repülőtérre. 10 óra múlva a Singapore-i reptéren váruk csatlakozásunkat az Indonéziai járatra. Ennek a légitarsaságnak...